Mevrouw O. Somaraki / Juf Olga

Vanaf jonge leeftijd wist ik dat ik in het onderwijs wilde werken. Onderwijs en het beroep van leerkracht sprak mij altijd aan en heeft ertoe geleid dat ik de opleiding als onderwijsassistent ben gaan doen. De afgelopen jaren heb ik bij verschillende reguliere basisscholen gewerkt in de regio Rotterdam en Den Haag. Ik heb veel aandacht besteed aan leerlingen met specifieke leerproblemen zowel in het Nederlands als in het Engels. Het is voor mij belangrijk om elke leerling op zijn of haar eigen manier te laten ontwikkelen en hierbij de juiste begeleiding aan te bieden. In het schooljaar 2022/2023 ben ik gestart met de PABO.

Ik ben blij dat Kronenburgh op mijn pad kwam omdat de behoeften van hoogbegaafde kinderen op een aangepaste manier worden gestimuleerd. Met heel veel plezier draag ik graag bij aan de ontwikkeling van deze kinderen.

olga.somaraki@basisschoolkronenburgh.nl