International Learners

Vanuit de internationale oriëntatie van Basisschool Kronenburgh willen wij onze leerlingen voorbereiden op een functioneren binnen de moderne internationale ondernemende samenleving.

Het onderwijs is Nederlandstalig. Het onderwijs is op een hoger niveau en spreekt zo ook meer – en hoogbegaafde leerlingen aan.

Er wordt gebruik gemaakt van onder andere het International Primary Curriculum (IPC, curriculum van de internationale ‘Shell’ scholen).

Ouders kiezen voor dit programma om hun zoon of dochter om in de toekomst te functioneren als wereldburger / internationaal werkzaam te zijn. Dus verder kijken dan ‘postzegel’ Nederland.

Binnen de International Learners wordt gewerkt met ‘normale’ groepsgroottes van plusminus 25 à 30 kinderen. De docenten hebben bij voorkeur een internationale doceerervaring of zijn zij-instromers vanuit het bedrijfsleven.

Zie onze aanmeldpagina

Basisschool Kronenburgh