Mevrouw J. Blokland Veldboer/ Juf Jeannette

Elk kind heeft recht op onderwijs op maat.

Op basisschool Kronenburgh zet ik graag mijn ervaring in om de kinderen tot bloei te laten komen in een veilige leeromgeving binnen het leerprogramma Gifted.

Sinds 1985 ben ik werkzaam binnen het reguliere basisonderwijs. In 2002 heb ik de opleiding IB/RT

(internbegeleider / remedial teacher) afgerond en tevens de opleiding voor Speciaal Onderwijs. Vanaf 2005 ben ik werkzaam in het Remedial

Education Center. Als nevenactiviteit zit ik in het bestuur van de landelijke beroepsvereniging remedial teachers regio Rotterdam. Ook ben ik  auteur van de methode Het Gekleurde Woordspoor, een remediërende methode voor spelling. Verder verzorg ik post hbo onderwijs op het terrein van diagnostiek en behandeling van mensen met dyscalculie.

jeannette.blokland@basisschoolkronenburgh.nl