Basisschool Kronenburgh wordt bestuurd vanuit Stichting Kronenburgh.

Bestuursnummer St. Kronenburgh:               42679
Brin Basisschool Kronenburgh:                      30XM
Postadres bestuur St. Kronenburgh:             Broekslootkade 295-297, 2281 TC Rijswijk

Het bestuur van Stichting Kronenburgh wordt gevormd door de directeur-bestuurder, de heer drs. M. Schoon.

Raad van Toezicht

De Raad van Toezicht is belast met het interne toezicht en als volgt samengesteld:

Voorzitter: Mevr. drs. M. Borsboom-Turabaz

Nevenfuncties: Senior Consultant Hague Corporate Affairs (bezoldigd), lid Raad van Toezicht RAV Haaglanden (bezoldigd), voorzitter bestuur Stichting Vrienden van Afghanistan (onbezoldigd) en bestuurslid Stichting de Verbinding (onbezoldigd).

Lid: Mevr. mr. A. Dubois-Hin

Nevenfunctie: Werkzaam als mediator.

Lid: Mevr. drs. S. Looij

Nevenfunctie: interim-manager financiële dienstverlening bij Leaf advies (bezoldigd).

Beloningsbeleid

Op de directeur-bestuurder is de CAO Bestuurders Funderend Onderwijs van toepassing.

De leden van de Raad van Toezicht kunnen een jaarlijkse vergoeding ontvangen ter hoogte van de vigerende maximale vrijwilligersvergoeding, zoals de Belastingdienst die jaarlijks vaststelt.

Benodigde documenten:

Sponsoring

Basisschool Kronenburgh werkt bij Gifted (meer- en hoogbegaafde leerlingen) met groepen van gemiddeld 18 leerlingen om zo leerlingen met specifieke leervragen optimaal te kunnen begeleiden tijdens hun ontwikkeling en leerproces.

Om de extra kosten voor personeel en klaslokalen te kunnen dekken werken wij met een ‘vrijwillige extra ouderbijdrage verkleinde groepen’ van iets meer dan drie duizend euro. Het is niet voor elke ouder mogelijk deze ouderbijdrage op te brengen. Basisschool Kronenburgh heeft een ANBI status zodat het mogelijk is individuele leerlingen fiscaal vriendelijk te ondersteunen.
Er mag geen relatie liggen tussen de sponsor en de verleende dienstverlening. Ouders kunnen dus bijvoorbeeld niet middels een schenking de ouderbijdrage bekostigen.

Natuurlijk is het ook mogelijk het onderwijs van Basisschool Kronenburgh in het algemeen te sponsoren.

Wilt u sponsor zijn van Kronenburgh? Neem dan contact op met de directeur-bestuurder maarten.schoon@basisschoolkronenburgh.nl

Ingeval u ons wilt sponsoren kan dat via het volgende IBAN-nummer: NL19RABO0156868113 t.n.v. Stichting Kronenburgh.

Onze financiële verantwoording als ANBI-instelling vindt u hier: Jaarverslag, inclusief controleverklaring.

Naam Instelling: Stichting kronenburgh (Basisschool Kronenburgh)
RSIN / Fiscaalnummer: 852442763
Postadres: Broekslootkade 95-97 2281TC Rijswijk
Doelstelling stichting: Het vormgeven en het bevorderen van het geven van onderwijs op algemeen bijzondere grondslag dat inspeelt op de unieke behoeften op cognitief, motorisch en sociaal-emotioneel gebied